Mem u nastavi Povijesti

Posted in
Difficulty
Tagged

Učenici žive u digitalnom svijetu u kojemu memovi oblikuju njihovo razumijevanje aktualnih događaja, politike i povijesti. Mem (engl. meme) je jednostavna i prepoznatljiva poruka, najčešće u obliku slike i teksta, koja na duhovit ili ironičan način komentira neki događaj, pojavu ili ideju.

Umjesto da memove promatramo kao površnu zabavu, možemo ih iskoristiti kao pedagoški alat za:

✅ poticanje motivacije i interesa za povijest,

✅ kreativnu interpretaciju povijesnih događaja,

✅ kritičko promišljanje i analizu povijesnih izvora,

✅ rasprave o stereotipima, predrasudama i etičkim pitanjima.

Kroz praktične lekcije otkrit ćete:

  • kako učenike privući povijesnim temama kroz humor i vizualnu komunikaciju,
  • na koji način memovi mogu postati izvor za analizu u učionici,
  • kako osmisliti zadatke u kojima učenici sami stvaraju povijesne memove,
  • gdje su granice humora i koje su etičke dileme u uporabi memova,
  • kako povezati memove s ishodima iz kurikuluma povijesti

Zašto vam se isplati?

✔ Osvježite svoje metode poučavanja i približite povijest učenicima njihovim jezikom.
✔ Povežite nastavu povijesti s digitalnom kulturom i medijskom pismenošću.
✔ Dobivate konkretne alate, primjere (paket od 20 memova) i zadatke koje odmah možete koristiti.

Course Information

Estimated Time: 2 sata

Srednja razina

Tags: ,

Miljenko Hajdarovic Miljenko Hajdarovic Author

About the instructor

Oprezni digitalni entuzijast s gotovo dva desetljeća iskustva u području obrazovanja. Povjesničar i futurist, autor brojnih edukacija, stručnih i znanstvenih tekstova, udžbenika…

REDOVNO USAVRŠAVANJE

15.00
6 months of access

ČLANSKI PRISTUP

10.00
1 year of access

Kreativna primjena memova u nastavi povijesti

0
0
0
0
0
0