Univerzalni dizajn za učenje (UDL)

Posted in
Difficulty
Tagged

Svi naši učenici u učionicu donose različite načine učenja, interese i izazove. Neki najbolje pamte kroz slike, drugi kroz tekst, treći kada sami istražuju. Kako sve te razlike pretvoriti u snagu – a ne prepreku?

Odgovor je Universal Design for Learning (UDL) – okvir koji od samog početka nastavu oblikuje tako da bude pristupačna, zanimljiva i korisna za sve učenike, bez obzira na njihove sposobnosti, predznanja ili stilove učenja.

🎯 Što ćete naučiti?

Na ovom kratkom online tečaju (2–3 sata) upoznat ćete:
✅ osnovne principe UDL-a i zašto su važni u današnjoj školi
✅ tri stupa UDL-a: predstavljanje, izražavanje, angažman
✅ praktične primjere za sve predmete (povijest, matematika, jezik, umjetnost, tjelesni…)
✅ jednostavne načine kako planirati sat koristeći UDL
✅ digitalne alate koji pomažu u inkluzivnoj nastavi
✅ kako motivirati učenike i smanjiti prepreke u učenju

📚 Kako izgleda tečaj?

  • Asinkroni online format – pratite kad vama odgovara (24/7)
  • Kratke lekcije
  • Primjeri iz prakse primjenjivi na sve predmete
  • Interaktivne vježbe i kvizovi za samoprovjeru
  • Završni certifikat CDUU-a koji možete priložiti za stručno usavršavanje

⏱ Trajanje i dinamika: 2–3 sata
Preporučeno: proći u jednom danu ili rasporediti kroz nekoliko kratkih sesija.

👥 Kome je tečaj namijenjen?

  • učiteljima i nastavnicima osnovnih i srednjih škola
  • stručnim suradnicima u obrazovanju (pedagozi, psiholozi, edukacijski rehabilitatori)
  • svima koji žele učiniti svoju nastavu inkluzivnijom i učinkovitijom

Course Information

Srednja razina

Categories:

Tags:

Miljenko Hajdarovic Miljenko Hajdarovic Author

About the instructor

Oprezni digitalni entuzijast s gotovo dva desetljeća iskustva u području obrazovanja. Povjesničar i futurist, autor brojnih edukacija, stručnih i znanstvenih tekstova, udžbenika…

Redovno usavršavanje

15.00
2 months of access

Groznica nove školske godine

15.00
6 months of access

Rezervirajte svoje mjesto prije početka nastave (-50 %)

Osnove i primjena UDL-a

0
0
0
0
0