Učenici žive u digitalnom svijetu u kojemu memovi oblikuju njihovo razumijevanje aktualnih događaja, politike i povijesti. Mem (engl. meme) je jednostavna i prepoznatljiva poruka, najčešće u obliku slike i teksta, koja na duhovit ili ironičan način komentira neki događaj, pojavu ili ideju.


Umjesto da memove promatramo kao površnu zabavu, možemo ih iskoristiti kao pedagoški alat za:
✅ poticanje motivacije i interesa za povijest,
✅ kreativnu interpretaciju povijesnih događaja,
✅ kritičko promišljanje i analizu povijesnih izvora,
✅ rasprave o stereotipima, predrasudama i etičkim pitanjima.
Kroz praktične lekcije otkrit ćete:
- kako učenike privući povijesnim temama kroz humor i vizualnu komunikaciju,
- na koji način memovi mogu postati izvor za analizu u učionici,
- kako osmisliti zadatke u kojima učenici sami stvaraju povijesne memove,
- gdje su granice humora i koje su etičke dileme u uporabi memova,
- kako povezati memove s ishodima iz kurikuluma povijesti
Zašto vam se isplati?
✔ Osvježite svoje metode poučavanja i približite povijest učenicima njihovim jezikom.
✔ Povežite nastavu povijesti s digitalnom kulturom i medijskom pismenošću.
✔ Dobivate konkretne alate, primjere (paket od 20 memova) i zadatke koje odmah možete koristiti.
About the instructor
Oprezni digitalni entuzijast s gotovo dva desetljeća iskustva u području obrazovanja. Povjesničar i futurist, autor brojnih edukacija, stručnih i znanstvenih tekstova, udžbenika…

